less is more

I am starting to like this country more and more... :P ingen karensdag, 100% sjuklön - var lite rädd ett tag att jag inte skulle få någon lön för de dagar jag e hemma, men nu så - ingen panik med tillfrisknandet!! ;) njet- just kidding, however, jag e juh här för att jobba, känns inte bra att vara hemma från ett jobb jag inte ens nästan behärskar ännu..

Bad om lite material häromdagen att läsa in mig på...tji fick jag när det damp ner en manual för SIDRA case på 45 sidor i inboxen. Vem skriver en manual på 45 sidor och tror att folk tänker läsa den???? En brief sammanfattning på ett par sidor hade väl varit enough. Less is more har jag fått lära mig.

Nu har jag också kommit på varför kläderna luktar gott men aldrig blir riktigt rena när man e ute och reser och lämnar in de på ngt ställe för tvätt.. De tvättar allt på frío=15 grader!!! :O   Well, I'm not.

Back to moviesarna

btw så kommer snart J & F, eller om en 4 timmar sådär..jipppppieeeeeeeeee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0