krama mig

pleeeease..behöver det nu!!  

This could maybe be the worst day ever! :(  Den har bl.a innehållit 7 taxiresor, rullstolsåkande (första gången sen jag som barn brukade tjuvåka på mammas jobb) på ett av Madrids sjukhus, väntan, kryckhoppande, UNDERBARA kollegor och mycket lite jobb :P

sånna här dagar vill man definitivt inte befinna sig i ett okänt land, där det talas ett okänt språk, inte känner till systemet eller byråkratin.. allt har dock löst sig på bästa sätt - jag lever, och alla lovely människor på jobbet som varit så underbara-följt mig överallt, struntat i jobbet, fixat mitt social security som egentligen inte går att fixa förrän om tidigast två veckor! Jaaa, allt!! :D Utan de hade jag förmodligen inte ens fått kommit innanför dörrarna på "hälsocentralen".

Muchas gracías a todos

Tur jag har lite tid nu i två dagar att iaf plugga på Madrid och dess omgivningar :P så jag blir den bästa turistguiden ever till helgen. Vad tror ni om att jag lär mig allt på papperet, utan att ha besökt ställena IRL?? Tror det blir utmärkt!! Förhoppningsvis kan båda mina ben, minus kryckor följa med också... :)

Såå, den som känner för att göra mig sällskap imorrn är mer än välkommen.. Musiktips efterfrågas


Went to school and I was very nervous
No one knew me, no one knew me
Hello teacher tell me, what's my lesson?
Look right through me, look right through me

Sleepy pills-here I come

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0