det lilla fatets meny

så var gästerna från Svedala anlända, och utflugna..skönt med lite lugn och ro igen så jag kan ägna mig åt min nya hobby - SOVA!!! Varje människa borde vara värd en timmes nap på förmiddagen och en timme på eftermiddagen - särskilt vi hårt arbetande :P Tänk vad mycket mer produktiva vi skulle bli, om vi bortser från första timmen efter napen som antagligen skulle gå åt till att vakna till liv!!

J har en mycket bestämd uppfattning vad Tapas e, så nu e de ute på jakt - för övrigt har J kollat in alla Madrids restauranger på Internet och vet var alla ligger...hmm ngt annat borde man väl också kunna gör här! ;)

Nu är det officiellt också: fått min första sjukskrivning :( en vecka from idag, men den som hade tänkt att jag skulle vara hemma ytterligare en vecka har nog fått mig om bakfoten...börjar krypa liiiiite i kroppen nu av att inte få vara på kontoret med alla människor! För att få tillstånd att jobba igen, måste jag tillbaka till "Hälsocentralen" så det blir nog på måndag - eller jag och jag - det räckte med att min tolk gick dit både för att få sjukskrivningen och för att upphäva den! :O haha

Denna resa kommer nog förövrigt sluta med grymma rygg och axelmuskler :P men förtvinade ben :(  aja, får väl ta och signa upp mig på ett gym så snart benet har läkt klart!!

men nu, åter till drömmarnas värld - ska drömma om Coldplay hela helgen och vara olycklig för att jag missar konserten och en hel Stockholmshelg med min kära vänner.. :( not much to do about it. Hoppas ni får skoj iaf!

Puss

Kommentarer
Postat av: Elin

Det var verkligen synd att du inte var med i helgen!! Vi saknade dig!



puss

2009-08-24 @ 21:07:56
URL: http://meontheinside.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0