casual Friday

var det ja...jag som inte ens vet vad det betyder - tills nu. Det innebär att alla som i vanliga fall har kostym, skjorta och slips på jobbet istället pinnar runt i jeans och t-shirt på jobbet på fredagarna :O  det blir juh som en liten kontrast, och det e som inte så lätt att känna igen folk som man såg första gången i jeans och t-shirt och nästa gång man träffas så har pysen helkostym - crazy. I will probably stick to samma stil hela veckan...inte for att folk har problem med att veta vem man e på kontoret :D

"alla känner apan - apan känner ingen" som man brukar säga (en ny människa, blond, Swe Local Office som dessutom hoppar runt på kryckor) försökte hälsa på en idag jag inte träffat förut, svaret jag fick: I already know you!  haha - ok (?)

Tack kära Elin för musiktipset - Shinedown e riktigt bra, och som du säger mycket likt three doors down. Precis utökat mitt spotify-användande från att de senaste veckorna bara innehålla Coldplay, Glasvegas & Ceasars (mer kända som Ceasars Palace)

nu ska jag folja dagens doktorstips; ligg ner och vila (vet inte vad han egentligen sa, men det var översattningen jag fick) tur jag fortfarande inte sett andra hälften av Australia annu, sa blir nog den!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0